Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAvery, Mary Susan; Russell, Tommy
TitelA Survey of the Professional Preparation and Status of Special Education Teachers in the State of Mississippi.
QuelleIn: Capstone Journal of Education, 1 (1980) 2, S.9-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Needs; Elementary Secondary Education; Emotional Disturbances; Individualized Education Programs; Inservice Teacher Education; Mainstreaming; Needs Assessment; Parent Teacher Cooperation; Special Education Teachers; State Surveys; Mississippi
AbstractA sample of 212 Mississippi special education teachers responded to a questionnaire concerning their education, adequacy of their coursework, and their training needs in relation to PL 94-142. Identified inservice needs focused on individual education plans (IEPs), working with the emotionally disturbed, and cooperating with parents. (SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: