Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcIntyre, D. John; und weitere
TitelImplications for Practicing Teachers of a Study on Preservice Teachers' Planning.
QuelleIn: High School Journal, 64 (1980) 3, S.120-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAction Research; Class Activities; Comparative Analysis; Cooperating Teachers; Instructional Development; Lesson Plans; Pacing; Secondary Education; Secondary School Teachers; Student Teachers; Teacher Behavior
AbstractWritten lesson plans by 16 secondary student teachers were compared to audiotapes of the lessons as actually taught, including types of class activities intended or used and lesson pacing. From the results, suggestions are made to cooperating teachers on specific ways that they can help student teachers with instructional planning. (SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: