Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Kyle, Diane Wells |
---|---|
Titel | Curriculum Decisions: Who Decides What? |
Quelle | In: Elementary School Journal, 81 (1980) 2, S.77-85Infoseite zur Zeitschrift |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Curriculum Development; Decision Making; Elementary Education; Elementary School Teachers; Ethnography; Influences; Instructional Development; Teaching Styles Curriculum; Development; Curriculumentwicklung; Lehrplan; Entwicklung; Decision-making; Entscheidungsfindung; Elementarunterricht; Elementary school; Teacher; Teachers; Grundschule; Volksschule; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Ethnografie; Influence; Einfluss; Einflussfaktor; Teaching improvement; Unterrichtsentwicklung; Lehrstil; Unterrichtsstil |
Abstract | Using an ethnographic approach, this article describes the factors influencing the curriculum planning of a fifth grade teacher. (Author/MP) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |