Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBarr, Daniel M.; Wolstadt, Loyd J.
TitelEffects of Full- or Part-Time Schedules on Continuity in Primary Care Education.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 55 (1980) 12, S.1027-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClinical Experience; Higher Education; Medical Education; Medical Students; Part Time Employment; Physician Patient Relationship; Primary Health Care; Student Teacher Supervisors; Working Hours
AbstractThe chronologic dimension of continuity of physician care (repeat visits to the same provider) is examined. This continuity is measured by the number of repeat visits to trainees under multiple time intervals of trainee exposure; part-time schedule is compared with full-time exposure. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: