Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWatkins, David; Malimas, Belen C.
TitelFaculty and Student Orientations to Tertiary Education: A Case Study of a Filipino University.
QuelleIn: Higher Education, 9 (1980) 6, S.707-20Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Case Studies; College Faculty; College Role; College Students; Comparative Analysis; Developing Nations; Educational Attitudes; Foreign Countries; Higher Education; Postsecondary Education; Questionnaires; Student Attitudes; Surveys; Australia; Philippines; United States
AbstractThe attitudes towards the methods and purposes of tertiary education of faculty and students at a Filipino university are compared. Attitudes about the purposes of a college education, preferences for different modes of learning, and views on faculty and student roles in decision-making related to the instructional process are assessed. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: