Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGarton, James
TitelE.S.L. for Immigrant and Ethnic Minority Children: Monocultural or Multicultural?
QuelleIn: English Language Teaching Journal, 34 (1980) 4, S.255-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; English (Second Language); Language Attitudes; Multicultural Education; Multilingualism; Racial Attitudes; Second Language Learning; Sociolinguistics
AbstractDiscusses aspects of the English as a second language (ESL) immigrant and ethnic minority classroom. Discusses the practical problems faced by teachers in the multicultural and multilingual classroom, the possible effect of racism on language learning, and the need for a multicultural rather than monocultural approach to ESL. (Author/PJM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: