Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRawls, Willie J.
TitelParental Perceptions of the Benefits Vocational Agriculture Students Derive from Supervised Occupational Experience.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 21 (1980) 3, S.14-17Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Educational Benefits; Experiential Learning; Parent Attitudes; Secondary Education; Supervised Farm Practice; Vocational Education
AbstractA study was conducted to determine the benefits vocational agriculture students derive from supervised occupational experience (SOE) as perceived by parents. Three clusters of benefits which vocational agriculture students derived from SOE were identified: work attitude, occupational development, and human relations skills. (LRA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: