Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLenda, Michael P.; Learn, George A., Jr.
TitelDetermining the "Half-Life" of Nuclear Education.
QuelleIn: Science Teacher, 47 (1980) 8, S.27-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Evaluation; Curriculum Development; Educational Research; Nuclear Physics; Science Course Improvement Projects; Science Curriculum; Science Education; Science Teachers; Secondary Education; Secondary School Science
AbstractDescribed is a study to determine the long-range impact of the Pennsylvania Nuclear Science Prolect. Findings include that fewer than one-half participants are still teaching the pilot program, that school/teachers who "dropped out" averaged three years from initial involvement, and that student interest and scheduling problems are two main reasons for negative status changes. (Author/DS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: