Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChiappetta, Eugene L.; McBride, John W.
TitelExploring the Effects of General Remediation on Ninth-Graders' Achievement of the Mole Concept.
QuelleIn: Science Education, 64 (1980) 5, S.609-14Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement; Concept Formation; Educational Research; Instruction; Learning Processes; Mastery Learning; Physical Sciences; Remedial Instruction; Science Education; Science Instruction; Scientific Concepts; Secondary Education; Secondary School Science
AbstractReported is a study involving a modification of the mastery learning technique designed to determine the effects of general remediation on the achievement of the mole concept by 99 ninth-grade physical science students. Results of one way analysis of covariance did not indicate a significant difference in mean scores between treatments. (DS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: