Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCurtis, Samuel M.; Pandya, Himanshu S.
TitelTeacher Expectancy Related to Student Performance in Vocational Education.
QuelleIn: Journal of Vocational Education Research, 5 (1980) 1, S.57-70Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Attitude Change; Cognitive Processes; Informal Assessment; Psychomotor Skills; Secondary Education; Student Attitudes; Student Evaluation of Teacher Performance; Student Motivation; Vocational Education
AbstractThis experiment explored the effect of teacher expectations on vocational students' cognitive and psychomotor skills and on attitudes. Although teachers' expectations changed student attitudes toward teachers and subjects, neither expectations nor attitude change had an effect on student achievement. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: