Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCsapo, Marg
TitelBeing "Sorted Out" for What? The Myth of "Special" Education.
QuelleIn: B. C. Journal of Special Education, 2 (1978) 4, S.321-30Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Career Education; Career Exploration; Disabilities; Junior High Schools; Secondary Education; Special Education; Vocational Education
AbstractThe "sorting out" function of the school system is examined with reference to "special" students in occupational or vocational programs at the junior secondary school level. Evaluation of junior secondary special education programs in Canada and the United States indicates the shortcomings of junior secondary "special" education programs. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: