Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCorno, Lyn; und weitere
TitelComparison of Pupil Achievement and Teacher Reactions in Teacher Center and Non-Teacher Center Schools.
QuelleIn: Journal of Educational Research, 73 (1980) 3, S.123-31Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Mathematics; Preservice Teacher Education; Reading Achievement; Self Evaluation (Individuals); Students; Teacher Centers; Teacher Effectiveness; Teacher Influence; Teaching Styles
AbstractThe influence of selected teacher centers components on student academic achievement is examined. Differences in teacher self-ratings on effectiveness, teaching style, and use of teacher education resource materials are also examined across treatment groups. (JMF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: