Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHepburn, Mary A.
TitelHow Do We Know What They Know? Testing the Impact of the School Curriculum on the Political Knowledge of Students.
QuelleIn: Teaching Political Science, 7 (1980) 4, S.425-38Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCivics; Educational Assessment; Educational Trends; Elementary Secondary Education; Evaluation Criteria; Testing Problems; Testing Programs; Tests
AbstractPresents a state-of-the-art review of educational testing problems and programs with regard to determining the political knowledge of students in elementary and secondary schools. Concentrates on examining and critically reviewing test instruments. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: