Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSpiker, Charles C.; Cantor, Joan H.
TitelThe Effects of Stimulus Type, Training, and Chronological Age on Children's Identification and Recoding of Multidimensional Stimuli.
QuelleIn: Journal of Experimental Child Psychology, 30 (1980) 1, S.144-58Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAge Differences; Cognitive Processes; Discrimination Learning; Elementary School Students; Kindergarten Children; Visual Stimuli
AbstractResults indicated the following: unitary stimuli were easier to encode; partitioned stimuli were easier to recode; recoding was much more difficult than encoding; extended training improved performance; second graders were slightly better at encoding and much better at recoding than were kindergarten children. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: