Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGerard, Joyce A.; Junkala, John
TitelTask Analysis, Handwriting, and Process-Based Instruction.
QuelleIn: Journal of Learning Disabilities, 13 (1980) 1, S.49-53Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChildren; Diagnostic Teaching; Elementary Education; Exceptional Child Research; Handwriting; Learning Disabilities; Process Education; Remedial Instruction; Task Analysis; Teaching Methods
AbstractA study involving 190 learning disabled (LD) children (ages 7 to 13 years) and 38 of their teachers was conducted (1) to demonstrate that product and process teaching are complementary strategies, (2) to illustrate a framework that assists teachers in determining if the process components of a task are related to pupil failure, and (3) to validate the entire approach. (DLS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: