Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPast, Kay Cude; und weitere
TitelA Bilingual Kindergarten Immersed in Print.
QuelleIn: Reading Teacher, 33 (1980) 8, S.907-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBeginning Reading; Bilingual Education; Individualized Instruction; Kindergarten; Language Arts; Language Experience Approach; Primary Education; Teaching Methods
AbstractDescribes a bilingual open classroom program for kindergarten children in which the classroom environment is rich with printed language and children are introduced to reading by an individualized system they both enjoy and profit from. Tells how children "write" books, how phonics is introduced, and how reading is incorporated in a variety of activities. (ET)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: