Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFeldman, Eva; und weitere
TitelAn Approach to Faculty Education.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 55 (1980) 5, S.456-57Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAllied Health Occupations Education; Experiential Learning; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Medical Education; Medical School Faculty; Problem Based Learning; Problem Solving; Simulation; Small Group Instruction; Teacher Improvement; Teacher Workshops; Teaching Methods
AbstractThe key faculty teaching skills needed at McMaster University are those of facilitating problem-based, self-directed learning in small groups. A series of interdisciplinary workshops, offered to the school's medical faculty and to faculty from other health sciences centers to help them improve their skills, allows for direct observation, practice, and feedback. (JMD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: