Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStyles, Ken; Cavanagh, Gray
TitelLanguage across the Curriculum: The Art of Questioning and Responding.
QuelleIn: English Journal, 69 (1980) 2, S.24-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Cognitive Processes; Content Area Reading; Discussion (Teaching Technique); Interdisciplinary Approach; Learning Processes; Questioning Techniques; Secondary Education; Teaching Methods
AbstractCertain thinking and language skills are common to content disciplines. Different types of thinking are triggered by factual, convergent, divergent, and judgmental questions. The four levels of oral and written response are factual, logical, creative, and judgmental. An effective school language policy balances and integrates these skills in the content areas. (DF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: