Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGray, Robin; Hughes, Mary
TitelHalf Our Future?
QuelleIn: Adult Education (London), 52 (1980) 5, S.301-06Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Education; Continuing Education; Educational Change; Educational Demand; Feminism; Humanistic Education; Lifelong Learning; Nondiscriminatory Education; Nontraditional Education; Womens Education; Womens Studies; Work Life Expectancy; United Kingdom (Great Britain)
AbstractDespite the growth of feminism in Western society, continuing education for women still stresses domestic and "feminine" concerns. Changes in women's life-styles and life expectancy demand changes in the educational system's content and format: in the development of individual confidence, the creation of interactive learning situations, and the flexibility of educational services for a broad spectrum of women. (Author/SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: