Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCross, K. Patricia
TitelEducation as a Superhighway: Diversity in the Classroom.
QuelleIn: Journal of Developmental & Remedial Education, 3 (1979) 2, S.2-3Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Students; College Role; Community Colleges; Diversity (Student); Independent Study; Nontraditional Education; Postsecondary Education; Reentry Students; Student Personnel Services; Student Responsibility
AbstractAllegorizes higher education as a superhighway, urging the redesign of the structure of higher education to meet the challenge of student diversity in the classroom. Examines trends in providing educational alternatives and suggests offering a program of services that will permit students to take responsibility for their lifelong learning. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: