Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTucker, Dennis J.; Berry, Galen W.
TitelTeaching Severely Multihandicapped Students to Put on Their Own Hearing Aids.
QuelleIn: Journal of Applied Behavior Analysis, 13 (1980) 1, S.65-75Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Exceptional Child Research; Generalization; Hearing Aids; Hearing Impairments; Mental Retardation; Multiple Disabilities; Program Evaluation; Skill Development; Training Methods; Transfer of Training; Young Adults
AbstractTwo experiments were conducted to train six severely multihandicapped students (ages 15 to 23) with hearing impairments to put on their own hearing aids independently, and to provide an empirical evaluation of a comprehensive instructional program for putting on a hearing aid by assessing acquisition, maintenance, and generalization of that skill across environments. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: