Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPerry, Mary L.; und weitere
TitelA Practicum Experience for Multidisciplinary Teams at the University of Utah.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 3 (1980) 1, S.36-46Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrators; Disabilities; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Internship Programs; Practicums; Psychologists; Role Perception; Special Education Teachers; Success; Teacher Education; Teamwork
AbstractThe development of a multidisciplinary teacher training program for regular and special educators at the University of Utah is described. Responses from faculty members concerning the ideal and actual role descriptions of administrators, counselors, psychologists, secondary teachers, elementary teachers, and special education teachers are listed. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: