Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStein, Marsha Lomis; Stone, Gerald L.
TitelEffects of Modeling and Instructions as a Function of Time, Task, and Order.
QuelleIn: Journal of Counseling Psychology, 25 (1978) 2, S.150-56Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; Helping Relationship; Modeling (Psychology); Responses; Task Analysis; Teaching Methods; Time Factors (Learning); Training Methods
AbstractInvestigated effects of time, task, and order in training college students in reflective responses. Major findings focused on relevance of time and assessment method in evaluating effectiveness of modeling and instructions. Results indicated the superiority of combined conditions and general lack of helping-skill competence of untrained participants. (Author/BEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: