Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOliver, John
TitelA Pragmatic Model for Integrating Minority Content in the Social Work Curriculum: Toward Developing an Alternative Incentive Network.
QuelleIn: Journal of Education for Social Work, 15 (1979) 2, S.100-07Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Career Development; Consortia; Cooperative Planning; Curriculum Development; Higher Education; Incentives; Minority Groups; Models; Motivation Techniques; Rewards; Social Work; Teacher Attitudes; Teacher Motivation
AbstractA series of interrelated pragmatic steps that can be employed by schools interested in improving their curricula by including relevant minority content are identified. Identification of general principles, supporting rationales, and manipulable, extrinsic organizational rewards are presented as necessary to encourage faculty involvement. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: