Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLipman, Arthur G.; Devenport, Jean K.
TitelAn Integrated, Competency-Based, Clinical Curriculum for Doctor of Pharmacy Students.
QuelleIn: American Journal of Pharmaceutical Education, 43 (1979) 3, S.214-16Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavioral Objectives; Competency Based Education; Doctoral Programs; Educational Objectives; Higher Education; Integrated Curriculum; Internship Programs; Pharmaceutical Education; Pharmacy; Rating Scales; Student Evaluation
AbstractThe Doctor of Pharmacy curriculum at the University of Utah provides an integrated program of courses, clerkships and clinical research. Competencies and terminal behavioral objectives are defined and student progress is evaluated through the use of behaviorally-anchored rating scales. A sample rating scale is appended. (JMD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: