Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJohnston, Gladys Styles; Yeakey, Carol Camp
TitelCollective Bargaining and Community Participation in Educational Decision Making: A View toward Trilateral Bargaining and School Reform.
QuelleIn: Journal of Collective Negotiations in the Public Sector, 8 (1979) 4, S.347-66Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Collective Bargaining; Community Control; Community Involvement; Decision Making; Elementary Secondary Education; Parent Participation; Power Structure; Scope of Bargaining; Teacher Associations; Teachers; Unions; Urban Education
AbstractSheds light on a growing conflict that has surfaced between urban communities and teachers' unions: the conflict over the sharing of power in school decision making. Discusses the actions of the Philadelphia Parents Union. (Author/IRT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: