Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFelix, Joseph L.
TitelResearch and Evaluation to Improve Instruction: The Cincinnati Strategy.
QuelleIn: Educational Evaluation and Policy Analysis, 1 (1979) 2, S.57-62Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCredibility; Evaluation Methods; Evaluation Needs; Evaluators; Formative Evaluation; Institutional Research; Interprofessional Relationship; Models; Needs Assessment; Problem Solving; Program Evaluation; School District Autonomy; Summative Evaluation; Teacher Administrator Relationship; Urban Schools; Ohio (Cincinnati)
AbstractEvaluation procedures and programs in the Cincinnati, Ohio school system, the role of local school evaluators, and the models for school evaluation--based on high, moderate, or low trust--are described. Evaluators serve local schools in formative and summative evaluation projects, in assessing needs, and in meeting them. (MH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: