Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGardner, David C.; Kurtz, Margaret A.
TitelAn Evaluation of a Curriculum Model for Teaching Phototypesetting to Handicapped Students.
QuelleIn: Education, 99 (1979) 3, S.314-20Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Evaluation; Handicapped Students; Individualized Programs; Photocomposition; Special Education; Special Programs; Vocational Education
AbstractThe study evaluated the individualized, self-paced, closely monitored, modular approach in various settings across several disability areas. Students with mild learning handicaps, resource-room teachers who supervised instruction, and vocational teachers who supervised the students found the modules effective in learning basic phototypesetting function keys for the ExecuWriter II, phototypesetting machine. (Author/NQ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: