Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJohnson, Bettye; Roberson, James
TitelColor in Instructional Films: Does It Still Make No Difference in Learning Achievement?
QuelleIn: Educational Technology, 19 (1979) 1, S.32-35Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAudiovisual Aids; Color; Comparative Analysis; Educational Media; Elementary Secondary Education; Films; Grade 1; Grade 10; Grade 6; Grade 9; Higher Education; Intermode Differences; Learning
AbstractA study conducted to determine whether color makes a significant difference in learning from 16mm sound motion pictures by subjects accustomed to the widespread use of color in contemporary media found no significant differences for the groups of first graders, sixth graders, ninth and tenth graders, and college students tested. (RAO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: