Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSterne, Richard; und weitere
TitelAssessing Performance Consequences of Changes in Educational Policy: Toward Systematic Experimentation.
QuelleIn: Journal of Education for Social Work, 15 (1979) 1, S.95-102Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Accountability; Change Strategies; Curriculum Development; Educational Change; Educational Innovation; Educational Policy; Feedback; Higher Education; Models; Outcomes of Education; Policy Formation; Professional Associations; Program Evaluation; Social Work
AbstractSystematic experimentation rather than random innovation is urged to promote effective curriculum designs, to establish an empirical basis for educational policy decisions, and to provide quasi-theories about educational policy change. CSWE is seen as potential coordinator and repository of data about the effects of changes in educational policy. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: