Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBerry, Elizabeth
TitelGuidance and Counseling in the Elementary School: Its Theoretical Base.
QuelleIn: Personnel and Guidance Journal, 57 (1979) 10, S.513-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChild Development; Communication Problems; Counseling; Counselor Role; Counselors; Elementary Education; Problem Children; School Counseling
AbstractThere is no developmental theory explaining adequately the connection between human development and elementary counseling theory. This article explores the need for an integrative theory, explains some of the problems assocaited with the development of it, and proposes some directions for elementary counseling and guidance based on a communication approach. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: