Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelSite Report 2: Georgia's Winning Way with Alienated Youth.
QuelleIn: VocEd, 54 (1979) 3, S.40-41Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Education; Classroom Environment; Cooperative Education; Cooperative Programs; Coordination; Disadvantaged Youth; Dropout Prevention; Instructor Coordinators; Program Descriptions; Remedial Instruction; Secondary Education; Success; Vocational Education; Youth Employment; Youth Opportunities; Georgia
AbstractThe Georgia Coordinated Vocational Academic Education (CVAE) program for underachieving or alienatated youth focuses on combining vocational competencies and adjustment with remedial academic instruction in a classroom atmosphere where disadvantaged students can experience success and become interested in learning. An important program success factor is the full-time instructor-coordinator. (MF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: