Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLapkin, Sharon; Swain, Merrill
TitelThe Use of English and French Cloze Tests in a Bilingual Education Program Evaluation: Validity and Error Analysis.
QuelleIn: Language Learning, 27 (1977) 2, S.279-314Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Cloze Procedure; Elementary Education; English; Error Analysis (Language); Evaluation Methods; French; Grade 5; Language Proficiency; Language Research; Language Tests; Program Evaluation; Research Methodology; Test Validity; Canada
AbstractSome empirical data are presented concerning the use of cloze tests to measure children's proficiency in a bilingual educational program. The subjects were grade five students in their sixth year of a primary French immersion program. (Author/CFM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: