Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSpille, Henry A.
TitelCredit for What They Already Know.
Quelle20 (1978) 6, S.20-23Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Credits; College Faculty; Educational Assessment; Evaluation Methods; Experiential Learning; Higher Education; Prior Learning; Student Evaluation; Student Experience; Student Rights; Teacher Participation
AbstractBegun when a student challenged a statement in the college catalog, Wisconsin's workable system for giving credit for prior learning is described. Suggestions are offered for having faculty set policy, involving maximum faculty, establish a review mechanism, and keep individuals away from their traditional roles. (Author/LBH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: