Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSwain, Merrill
TitelFrench Immersion: Early, Late or Partial?
Quelle(1978)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Elementary Secondary Education; French; Immersion Programs; Language Instruction; Language Programs; Language Research; Program Evaluation; Second Language Learning; Student Evaluation
AbstractA discussion of three possible formats of a bilingual education program: early total immersion, early partial immersion and late partial immersion. A French cloze test was used to evaluate the lead group of students in each program. A tentative conclusion is drawn in favor of the early total immersion program. (AMH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: