Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreer, R. Nancy; Blank, Stanley S.
TitelCognitive Style, Conceptual Tempo and Problem Solving: Modification through Programmed Instruction
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Style; Conceptual Tempo; Educational Programs; Grade 5; Intermediate Grades; Problem Solving; Programed Instruction; Skill Development; Student Characteristics; Success
AbstractRelationships between cognitive style, conceptual tempo, and problem solving strategies of 81 fifth-grade students were examined. While cognitive style was not related to strategies used in problem solving, conceptual tempo influenced time spent and quality and quantity of questions asked. Effective training techniques were also described. (Author/MV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: