Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHandley, Herbert M.; und weitere
TitelInfluence of Model Vocational Programs on Vocational Readiness Attitudes of Rural Disadvantaged Adolescents
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Analysis; Demonstration Programs; Disadvantaged Youth; General Education; Individual Development; Program Effectiveness; Rural Youth; Secondary Education; Vocational Education; Vocational Maturity
AbstractResults of a study designed to distinguish between attitude development of rural disadvantaged high school students enrolled in exemplary special vocational programs and those enrolled in nonvocational general programs showed that disadvantaged vocational students exhibited more positive attitudes toward self and other school social relations and scored higher on four instrinsic work values. (SH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: