Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCamp, Bonnie W.; Dolcourt, Jack L.
TitelReading and Spelling in Good and Poor Readers
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterExceptional Child Research; Intermediate Grades; Learning Disabilities; Phonetics; Reading; Reading Difficulty; Spelling; Standardized Tests; Test Reliability; Test Validity
AbstractTo more easily distinguish patterns of reading and spelling errors, two parallel, standardized reading and spelling forms were designed (based on E. Boder's work) and used to test two groups of children: 34 children from regular fifth-grade classes, and 18 fourth- to sixth-grade children diagnosed as retarded readers. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: