Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSeddon, G. M.
TitelThe Effects of Chronological Age on the Relationship of Academic Achievement with Extraversion and Neuroticism: A Follow-Up Study
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Age Differences; Educational Psychology; Followup Studies; Learning Processes; Neurosis; Psychological Studies; Research Methodology; Tables (Data)
AbstractA sample of 741 students worked through a self-instructional chemistry program after completing tests of extraversion, neuroticism, verbal intelligence, non-verbal intelligence and background knowledge in chemistry. Results showed none of the interactions involving neuroticism was significant, and indicated that the significant interaction involving extraversion and chronological age was not due to the parallel effects of verbal intelligence, non-verbal intelligence or background knowledge. (Editor/RK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: