Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWhitely, Susan E.; Doyle, Kenneth O.
TitelImplicit Theories in Student Ratings
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; College Students; Factor Analysis; Higher Education; Rating Scales; Student Attitudes; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Characteristics; Teacher Effectiveness; Theories
AbstractThe study compared various methods of identifying teaching factors and found substantive similarity of the dimensions defined from student's implicit theories and various types of correlational data. Results are interpreted both with respect to the rating process and to the nature of the factors identified in previous student ratings research. (Author/RC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: