Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWingo, Rosetta F.
TitelBuilding Business Vocabulary through Intentional and Incidental Learning In Second-Year Typing
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBusiness Skills; Educational Research; Incidental Learning; Intentional Learning; Postsecondary Education; Skill Development; Teaching Methods; Typewriting; Vocabulary Development
AbstractA study conducted to determine whether second-year typewriting students could learn intentionally and incidentally the meanings of technical business terms through the typing of specially written paragraphs in which the terms were defined within the context demonstrated the effectiveness of this procedure. (TA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: