Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHassard, Jack
TitelSynergy: People Power for the Classroom
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Techniques; Classrooms; Elementary Secondary Education; Flexible Facilities; Games; Instructional Materials; Science Activities; Science Education; Teaching Methods
AbstractSuggests and describes several learning activities that complement a high synergy classroom, i. e., "one which thrives on cooperative use of power." Described are: (1) the stages in using synectics with examples; (2) the techniques of webbing and guiding; (3) development of new games; (4) development of student portfolios; and (5) classroom meetings. (CS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: