Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBailey, Kent G.; und weitere
TitelStudents Play Therapist: Relative Effects of Role Playing, Videotape Feedback, and Modeling in a Simulated Interview
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCounselor Training; Feedback; Interaction Process Analysis; Models; Research Projects; Role Models; Role Playing; Student Research; Training Methods; Videotape Recordings
AbstractSeveral treatment and therapist training programs use role playing, videotape feedback, and modeling in combination. Undergraduates were randomly allocated into four groups of 12 subjects each: no-treatment controls, role playing, video feedback, and modeling. Results showed, modeling produced the greatest overall behavioral change, followed by feedback and role playing. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: