Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGilmore, M. Christine
TitelA Comparison of a Traditional Approach and a Programmed Approach to Developing Shorthand Skill in Inner-City Schools
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBusiness Education; Comparative Analysis; Conventional Instruction; Curriculum Development; Disadvantaged Youth; Individualized Instruction; Programed Instruction; Secondary Education; Shorthand; Student Needs; Texas; Texas (Dallas)
AbstractDiscusses why individualization of learning is needed in inner-city schools and describes a study comparing traditional instruction with programed instruction in teaching shorthand to students in selected inner-city high schools in Dallas, Texas. Procedures, findings, conclusions, and recommendations are included. (HD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: