Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inVaughn, Paul R.
TitelIntegrating the FFA into the VO-AG Curriculum
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Class Activities; Classroom Techniques; Extracurricular Activities; Integrated Activities; Program Administration; Secondary Education; Student Organizations; Student Participation; Vocational Education
AbstractThree steps are given for incorporating Future Farmers of America (FFA) activities into the vocational agriculture curriculum: Convincing local school administrators that the FFA is really an intracurricular activity; teaching classroom and laboratory units on the FFA; and relating FFA contests and awards back to classroom instruction. (MF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: