Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSwain, Merrill; und weitere
TitelEnglish-Speaking Child + Early French Immersion = Bilingual Child? And Comments of Guest Analysts
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Bilingualism; Elementary Education; FLES; French; Immersion Programs; Language Instruction; Language Programs; Language Research; Language Skills; Second Language Learning; Canada; Canada (Ottawa)
AbstractResearch is presented in support of the theory that early French immersion of English-speaking children leads to bilingualism. The evidence is limited to children through the end of grade four. Comments and criticisms are made by three guest analysts. (RM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: