Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarty, Harold; Ritz, William C.
TitelA Non-Evaluative Helping Relationship: An Approach to Classroom-Oriented Supervision
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Environment; Classroom Observation Techniques; Educational Objectives; Helping Relationship; Instructional Improvement; Measurement Instruments; Problem Solving; Supervision; Teacher Attitudes; Teacher Supervision
AbstractThe teacher needs to recognize the supervisor as a helping individual, just as the supervisor must recognize that the teacher is a leader and organizer who conveys a spirit of confidence and competence when working with students. A non-evaluative approach can assist the supervisor in building an openness conductive to a truly helping relationship. (Author/RK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: