Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHuddleston, Thomas, Jr.
TitelNational College Fairs-Their Impact on School-to-College Articulation
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdmissions Counseling; College Admission; College Bound Students; College Day; College Programs; College School Cooperation; College Students; Higher Education; Program Evaluation; Research Projects; Semantic Differential
AbstractThis exploratory study examined the effectiveness of College Fairs in the school-to-college articulation process. The results indicated a favorable response by particular publics to the major functions of College Fairs, although only one Fair, in Washington, D. C., was examined. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: