Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLópez, Eric J.; Watts, Gavin W.; Davis, Mariya T.
TitelConsidering Time: Practical Applications for Supporting Students with Disabilities in Hispanic Serving Institutions
QuelleIn: Journal of Hispanic Higher Education, 23 (2024) 1, S.47-55 (9 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (López, Eric J.)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1538-1927
DOI10.1177/15381927231185318
SchlagwörterStudents with Disabilities; Hispanic American Students; Minority Serving Institutions; Time; Student Needs; College Students
AbstractTime is a concept often spoken and written about, but rarely identified as an asset for individuals with disabilities, particularly in Hispanic Serving Institutions (HSI). The following discusses how systems and processes are impacted by time. The article further focuses on practical applications associated with time in supporting students with disabilities transitioning and acculturating to HSIs. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Hispanic Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: