Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLeone, Tharcisio
TitelAddressing Changes in Professional Behavior by Teacher Bonuses: A Mixed-Methods Approach
QuelleIn: International Journal of Educational Reform, 33 (2024) 1, S.3-27 (25 Seiten)
PDF als Volltext Hier finden Sie weiterführende Informationen. FID−Nationallizenz Verfügbarkeit 
ZusatzinformationORCID (Leone, Tharcisio)
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1056-7879
DOI10.1177/10567879221076082
SchlagwörterForeign Countries; Incentives; Merit Pay; Teacher Salaries; Teacher Behavior; Professionalism; Teacher Effectiveness; Elementary School Teachers; Public School Teachers; Teacher Improvement; Brazil
AbstractHow can a bonus program affect the performance of teachers in classrooms? This paper collected data from teachers employed in Brazilian state-run schools to examine the key mechanisms through which a teacher bonus scheme can have a causal effect on the academic achievements of students. Using mixed-methods research and data triangulation from questionnaires and semi-structured interviews with teachers, this study finds limited empirical evidence supporting the bonus program of the state of São Paulo. The bonus program created no additional incentive for educators to start/continue working in state schools, and it was not responsible for the improvement of teaching activities. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: https://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Educational Reform" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: